2015-02-03

Det har gått lite mer än två månader sedan vi sa hejdå till dig.
och jag kan fortfarande inte fatta att du är borta. 
jag saknar dig varje dag, varje minut, varje sekund. 
 
att inte få dina underbara samtal var och varannan dag gör mig så ledsen. 
skulle göra vad som helst för att få höra din röst en sista gång. 
 
jag hann inte träffa dig en sista gång innan du bestämde dig för att lämna denna jord. 
vilket jag kommer ångra resten av livet. du va min stöttepelare här i livet. 
och ibland när livet sviker mig så tänker jag på dina goda råd. 
 
Du var en vis kvinna, och jag hoppas du är på en bra och säker plats nu och vakar över oss alla..
 
din begravning va de jobbigast jag har varit med om här i livet. och mitt liv har inte varit lätt. 
men de börjar ordna upp sig. 
jag hoppas du kollar ner på mig från himlen idag och ser hur sjukt lycklig jag är med min nya partner, som du dock aldrig hann träffa. 
 
ibland när allt känns så svårt har ja bara lust att lyfta luren och ringa dig, men ja vet att ingen kommer lyfta luren på andra sidan, om de endå fanns en telefon i himlen. 
 
2014-11-13 Jobbigaste dagen i mitt liv. att säga farväl till min älskade mormor, att jag aldrig mer får se dig. 
de gör så ont i mig :'( jag saknar dig så fruktansvärt mkt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0