2015-12-9

Ibland funderar jag vart livet e påväg, vad ska jag göra med livet, vad går det ut på liksom?
Jag gick aldrig ut skolan, tog inte studenten, så mina betyg har jag på ett samlat betygsdokument.
 
jag har aldrig haft ett fast jobb i hela mitt liv, och jag e 25 år snart. har enbart bara jobbat extra lr haft praktik. vilket suger, vi ungdomar idag som e inskrivna på arbetsförmedlingen som hamnar i fas 3 vi blir bara utnyttjade,
jag pratar utav egen erfarenhet, fick aldrig en fast tjänst på min praktik som jag hade i nästan ett halv år.
 
åter igen till arbetesförmedlingen, och är utplaserad på nånting som heter plattformen som inte heller ger mig ett skit. 
Har dock sökt skola , vård och omsorg. vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra. 
så nu hoppas jag med hela min själ att jag kommer in . 
 
 
och förhoppningsvis har ett jobb när man pluggat klart!
 
Så less på arbetsförmedlingen!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0