sometimes it´s hard to belive..

Jaha.. då va jul och nyår över..

och mitt nya år kunde fan inte ha börjat bättre..
fest med massa trevliga folk. (dock lite skavanker på de hela, men de tar ja som en klackspark)

detta år tänker ja inte lägga energi på massa onödiga saker..

träffade också en väldigt fin person, som kommit in i mitt liv med stormsteg.
och ja hoppas han stannar.. så underbar och fin ..

orkar inte skriva ner alla detaljer om jul/nyår.. men de va ett jävligt bra slut på 2011 och en underbar början på 2012 :) <3 hoppas bara att de försätter..

Några nyårlöften som ja ska försöka hålla..

1. försöka sluta röka. ( kommer dock säkert aldrig hända eftersom ja rökte idag) men tar de som en nystart imorgon

2. Innan sommaren kommer ska jag HA ett JOBB

3. sluta lägga energi på massa onödigt tjaffs..

4. Börja träna efter den 25 januari ..

5. sluta bete mig som en jävla fitta mot folk ja verkligen bryr mig om <3

nu.. andra avenyn.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0