De du inte vet, det lider du inte av ;)

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej absolut inte..


2. Civilstånd?  - - -


3. Har du någonsin förlorat en nära vän? ja det har jag, två st


4. När var sista gången du verkligen skrattat? Skrattar alltid när jag är med Björta. :)


5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Björta eller Mamma..


6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Haha, ja de är de säkert, men ja skrattar bara åt den personen.


7. När var sista gången du grät mycket? 1 januari.


8. Är det någon du vill göra allt? Min lillasyster <3


9. Hur många kan du berätta allt för? 3 kanske.


10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Japp det har jah. fiiint!


11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja de har den verkligen .


12. Beskriv dig själv med ett ord? Snyggast ;) Haha neråå.. ja vet inte


13. Har du något som hör till ditt ex? ja de har jag..


14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? klart ja har :)


15. Fullständigt namn? Emma Caroline Elisabeth Hedman


16. Favoritlåt? Beyoncé - listen just nu.


17. Favoritfärg? svart, grönt. osv..


18. Bästa vänner? Björta <3


19. Personer jag saknar? Hjärtat <3


20. Första kyssen? den va fin :)


21. Sista kyss? 1 januari av hjärtat


22. Första kram? Mamma, på bb.


23. Senast kram? systeryster.


24. Senaste meddelande från? Hjärtat - " Awh gosinos:)<3 detsamma de <3"


28. Vem jag berätta allt för? Mami <3


29. Favorit djur?  kissemiss :)


30. Lång? jadå. sådär lagom lång ;)


31. Vem har mitt hjärta? "C" <3


32. Favorit film? Avatar är en av dom bästa jag sett..


33. En hemlighet? Äger inga hemligheter ;)


34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? jadu, 8 kanske,, tar alltid alla andra i första hand <3


35. De flesta minnen med? Björta :)


36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Sofie <3


37. Den hetaste personen du vet? pass på den :P


38. Vem jag inte kunde leva utan? Mormor <3


39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Björta och "C".


40. Vem jag älskar mest? Min familj och mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0