You give me fever!

Jaha, då har mtan åkt på feber och är sängliggandes hemma hos älsklingen medans han jobbar.
han är hemma om två timmar och gör mig sällskap hoppas ja, om han inte sätter sig vid datorn.

Tur att man har disney chanel som roar en medans man får liggsår.

Fyllde även på mitt gymkort idag, känns skönt.
jag och sara körde lite i morse men eftersom ja kände mej dålig så blev de inte hårt.
plus att hela kroppen värker pga av träningsvärken från igår med sara och nattis..

Vi brudar kör fan slut på varann. men de känns skönt att man har några som peppar en.
man blir juh inte alls lika taggad när man e på gymmet själv..

men ja märker stor skillnad på min kropp och min ork efter bara en månad..
minskat mkt i mått och vikt . fått sjukt mkt bättre kondition, och är inte lika trött och hängig som förr ..
och ökat i muskelmassa :D känns sjukt bra. och man blir bara mer taggad när man ser resultat så pass snabbt :D Nog för att ja inte vart nöjd med min kropp tidigare, men de kan alltid bli lite bättre. och i denna tackt så har vi nog beachbodyn 2012 ;)


(Blid från två vecker tillbaka)

men nu blir de paus från gymmet tills ja e frisk , annars blir man vel ännu mer sjuk.
hoppas ja e frisk snabbt, får hålla mig inne och nerkurad i sängen och inte röra mig i fläcken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0