Trust is like a mirror, you can fix it if it´s broken, but you can still see the crack in that fucker´s reflection.

Fyra personer som jag vet att jag kommer ha med mig resten av livet.
Tror, eller jag vet att ingen av er skulle svika mig...

jag älskar er, fast jag inte säger det ofta..


Sara Eriksson, min pärla <3
you are amazing..


Emma Eriksson, Det stora ljuset i mitt mörker <3
Du får mig alltid att le. Vi håller hårt om varandra.
och jag släpper aldrig de första taget.


Daniel Danielzon, ex, och väldigt nära vän,
som alltid finns där när man behöver en stödjande axel.
Vi är närmare varann nu, än vi någonsin varit. <3


Sofie Jonsson, vi ses inte ofta, men vi vet alltid vart vi har varandra <3


Ni gör mig starkare för var dag som går.
jag älskar er av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0