23 novermber

Kan inte fatta att de är första advent på söndag.

Idag har jag julpyntat i mitt rum, (inte världens bästa bild men ändå;) )



sen vart de en snabb dusch och vidare till valbo och ikea/owejanson med Brudarna, Emma, Sara och Nattis :)
Sen följde emma med hem till mig, så tog ja tag i min garderob, la ner alla pumps i en säck och ställde in i mammas garderob. ( kommer juh inte använda dom nu på vinter ) och slängde lite kläder, så nu är de bara fylla på med nytt ;) haha kläd/skogalen som man e.

sen vandrade vi hem till Emma en sväng, hängde lite där, så kommer pinglan Emma liljedahl förbi och sa hej.. länge sen man såg henne.. så de va trevligt..
gick hem rätt tidigt ändå.. typ 21,00

imon ska ja mysa med emma igen :D
och på fredag blir de valbo med lillsis och köpa julklappar :)
sen blir de fest med gänget :D och kharmas "sista" kväll :P


pussis ♥


Just ja,, käkat julens första julskinka idag :)
Om jag längtar till julbordet... JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0