22 november.

Hängt med Emma och Sara idag..
dagens kommentar..

Emma börjar skratta
jag frågar - vad skrattar du åt?
Emma- jag kan inte sluta tänka på namnet tomas.
jag och sara- va? haha
Emma- ja de är en unge på dagis som heter tomas. och så e han mörkhyad också.
jag och sara- ASG!
Emma- och sen gör han inget annat än att skrika när de blir tyst i rummet..

Alla tre- HAHAHHAHAAHAHHAHAH!!!

sånna små grejjer som kan få en att skratta så himla mkt.. som förgyller ens dag :)

Idag va de meningen att ja skulle somna tidigt, för att gå upp tidigt imon och julpynta och städa mitt rum.
plocka undan alla skor som ja inte kommer använda nu i vinter. men de kommer juh aldrig hända.. är inte ett dugg trött..

sen när ja sitter såhär ensam framför datorn så börjar ja tänka på, dig, och vad du egentligen vill..
varför du So bad vill träffa mig nu helt plötsligt..

och sen helt plötsligt kommer du upp i skallen.. vet inte ens varför ja saknar dig .
vi har ingenitng gemensamt och vi är inte bra för varandra..
vi har skitkul och så när vi umgås.. men vafan.. ja saknar dig ändå fast ja inte borde..
jag vet inte ens vad de är ja saknar med dig... är de din humor, eller när du är som mysigast, eller att du tar hand om mig. osv.. ja vet inte alls vad de är .. men du finns där ändå.. och ja är jävligt glad att vi är vänner. för, för mig är du en fin person, ja skiter i vad alla säger om dig.. jag bryr mej om dig. och du va/är en del av mitt liv fortfarande, även om vi inte e tillsammans.


Och ja vill säga att ja älskar alla mina vänner .. ni är de finaste jag har ..
ingenting kan beskriva hur mkt jag älskar er .. <3

utan er skulle ja inte ens va inärheten av den jag är idag <3
jag vet att ja kanske inte är duger ibland, eller är för mkt ibland.
men ja finns ändå alltid där för mina vänner när dom behöver mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0