3 maj

Usch. jag hatar när man är ensam hemma, alla tankar kommer fram och man vill typ bara försvinna..
deppmusik på hög nivå, och funderar på att gå och lägga mig. men är även sugen på att gå ut och gå..
men inte ensam..

fast kanske behöver vara ensam och tänka.. har haft folk runt om mig hela helgen..
och sista dagen på helgen slutade fan inte på topp :/
aldrig mått så dåligt i hela mitt liv någonsin..

vad fan skulle jag göra om ja förlorade dig?
du är fan mitt allt.. och ja vill bara vara med dig!

lämnar du mig så går ja under..

jag älskar dig för mkt ibland känns det som.
du får mig att orka så mkt mer än vad ja egentligen skulle göra!.
mår ja dåligt så får du  mig upp på fötterna igen..

alla tror att man är så stark.. men ja är nog den svagaste just nu känns det som :/

tack alla fina som finns vid min sida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0