15 maj..

jag har fortfarande svårt att tro att de som har hänt, verkligen har hänt..
Du lämnade mig helt förkrossad.. men såhär i efterhand när ja tänker efter,
så kanske de va lika bra.. vi älskade varandra väldigt mkt. men vi sårade bara varandra.

En vän sa till mig - Han kanske bara känner som att han är något bihang i ditt liv. du lever ditt liv. och bara dras med, och de kanske är de han inte trivs med. och ni har varit tätt inpå varandra sen dag 1, ni har bott under samma tak, ni lärde aldrig känna varann rikgit innan ni blev tillsammans.

och det är där ja tror de blev fel..
vi är för olika, vi hade ingenting gemensamt.
de ändå som va gemensamt de va att vi älskade varandra..
jag vet att vi försökte kämpa oss igenom allt.
men tillslut försvann dina känslor för mig.. ingenting ja kan hjälpa..
jag har bara varit mig själv..

men ja hoppas du kommer få ett bra liv utan mig.
jag vill ialf alltid vara din vän. jag önskar dig all lycka här i livet..

jag va helt enkelt inte bra för dig.
vi vill olika saker här i livet..

men du ska veta att ja alltid kommer finnas för dig, som vän..
att luta dig emot om du behöver.

jag får försöka gå vidare.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0