21 mars

De blir en jobbig vecka att sova utan älskligen som jobbar natt...

men ialf så hade ja möte idag.
och rektorn frågade mej om ja ville bli utskriven från skolan när de är TVÅ månader kvar..
tror han ja är dum i huvudet. okej ja har inte varit i skolan så mkt . men ja vill vel förfan ta studenten..
så nu har ja min sista chans.. skrev på nå papper idag om att " är ja borta en gång till från skolan" så blir ja utskirven direkt och får därav inte ta studenten..

så nu måste ja verkligen orka dom sista två månaderna..
vill verkligen inte missa alla studentfester och deffernitift inte missa studentdagen ! längtar som fan

så nu ligger ja i med alla resten och ska kämpa mig igenom de här jävla skiten,
pushar mig själv till 1000% nu... måste klara av de här.. !!!!

har lärare, vänner och pojkvän som stöttar mig starkt..!
ja ska verkligen klara de här.. måste bara lita på mig själv att jag kan detta.

sova nu ..
xoxo..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att skolan inte har någon lag bakom sig som styrker att dom kan "skriva av" en elev från skolan eller hindra dom från att gå upp en årskurs, OM inte eleven på något sätt misskött sig. Alltså gjort något olagligt eller nått som bryter mot skollagen.

2011-03-24 @ 10:10:12
Postat av: lovisa

godmorogn:D

2011-03-24 @ 10:25:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0