23 feb

wiiiie :D
hämtade ut min studentmössa igår..
nu är de fan inte långt kvar :) längtar som fan
har bara sjukt mkt att ta igen i skolan ..
är på rätt väg ialf :)

Fick en kommentar från någon "sassa" som tyckte om min blogg..
gud va roligt .. ska försöka bli bättre på att uppdatera.. de lovar ja ..
ska försöka hitta motivationen till bloggen och allt plugg som ska tas igen nu under lovet som börjar nästa vecka :D

annars har de vel inte hänt så mkt i mitt liv just nu..
mest skola och festande med vännerna . och mkt tid med min underbara pojkvän..

Ni som läser min blogg, kom med lite förslag om vaad ni vill läsa om . så ska vi se om de går att lösa på något vänster..

Nu vet ni att ja lever ialf ;)

och "sassa" ja lovar att bli bättre ..


Kommentarer
Postat av: sassa

vad glad jag blir när du skriver emma.

tycker du ska skirva mer om mode och lägga up mer modelbilder. kramis

2011-02-23 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0