6 april.

Jag kommer inte att ta studenten. känns tugnt. men jag klarade inte av skolan.
så jag blev utskriven idag 6/4-11

kommer inte få uppleva den där känslan av att stå på kullen och sjunga med mina vänner..
har studentmössan och allt. men ja känner att skolan inte är rätt väg för mig just nu..
klarar inte av alla rester och skit som tynger mina axlar mer än vad allt annat gör ..

ja har en familj som knappt bryr sig om mig  känns det som..
dom bryr sig bara om varandra som befinner sig under samma tak..



Mamma kommer hata mig för de här.
men ja har inget val..
jag känner själv att ja inte orkar !

hoppas bara att man hittar något jobb i sommar..
alla ska ju trotts allt ha semester!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kram på dig vännen <3

2011-04-06 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0