...

Varför är precis alla killar svin (!)

Jag blir så trött på folk som tror att dom kan göra vad fan dom vill..
kan folk inte bara acceptera om man säger NEJ (!)

jag ska egentligen inte säga något för ja har själv svårt för att ta ett nej.
men ja börjar blir bättre och bättre :)


Under den senaste tiden har jag träffat väldigt mkt nytt folk.
Och kommit väldigt bra överrens med vissa av dom.
som tex Emma Liljedahl, Erika jansson, Sandra Andersson.<3
Tre nya människor som ja verkkligen vill ha i mitt liv :)<3
jag älskar att få in nya människor i mitt liv ..
jag vet att de kan vara svårt att få kontakt med mej så.
men om ja väl lägger manken till så är jag väldigt lätt att prata och vara med.
Folk kanske tror att ja är en bitch . men ni som känner mej vet hur ja är och fungerar..

jag säger bara .. Behandla andra som du vill bli behandlad själv.
ger du skit till någon får du ta skit tillbaka, ialf från mig. säger ja bara ..

Vill bara säga att ja älskar mina vänner <3
ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (!) <3


Kommentarer
Postat av: erika

vad fint! jag är glad över att ha dig i mitt liv också vännen, du lyser verkligen upp mitt liv <3

2010-10-10 @ 21:57:03
URL: http://erikajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0