23 november..

Blev så att ja sov hos emma igår. med henne och hannes :D

Om ryktet är sant att man varje skratt förlänger livet. skulle ja leva förevigt..
emma och hannes ni förgyller mina dagar.. ja känner att jag kan vara mej själv till 110% när jag är med er ..
helt underbart .. hoppar ni alltid finns vid min sida.. jag kommer alltid finnas vid eran , vad som än händer..
mina bästaste vänner. ni står  mej närmast hjärtat..


Har umgåtts lite med emma idag . hannes drog hem vid fyra tiden.
så jag och emma drog vidare till mig.. käkade och läste massa tidningar, kikade på Paradise hotel (Y)
och nu sitter jag här i min ensamhet och vill bara att det ska bli torsdag någon fucking gång..



Dagens låt - ALLVARLIGT TALAT! - Mange Schmidt

LÖÖÖÖÖVLEY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0