18/11

idag/igår hade vi nationella provet i svenska.. kändes som att de gick bra ialf:D
Nu frå vi se hur de blir för övrigt med skolan.. mina lärare har damp på mej för att ja missat två möten.
men dom kan förfan inte begära att ja ska sitta i skolan i 4 timmar och vänta på ett jävla möte när när ja va klar tidigt med provet ..

så nu blir de att ringa rektorn imorgon. och de verkar inte som att de blir nån praktik för mej heller. men det löser sig alltid :) kanske får vara ledig till efter jul... NOT! men man kan juh hoppas ;) fjäskar man lite så(Y)


bara varit hemma typ.. eller ja . jag va ute och gick i 45 minuter efter skolan .. de va skönt .
sen somnade ja i soffan :P haha så går de när man vänder på dygnet och inte kan sova på nätterna..
somnade halv fyra i natt och skulle upp halv sju..  trodde ja skulle missa bussen. men ja klarade mig för bussen var sen (Y)

sen mötte jag upp Emma, som vart på bio.. blev en promenix till ica .. sen massa skit snack hemma.
sen slutade de med att ja följde med henne hem och nu blir de sova hos henne i natt :)
ska färga hennes hår imorgon bitti :)

vi funderar även på en utgång på fredag ! inte okej . men vad gör man inte ;)
först idol och lite vin ..sen kör man låss på krogen (Y), ska vi bara få med johannes vilket verkar väldigt svårt för tillfället ( läser du de här så FÖLJ MED!!)


snön ligger ute och de känns att de inte är alls långt kvar till julen och MIN födelsedag :D
20 jävla bast .. då blir de röjj kan ja säga .. fy i helvete :D <3


now, fuck you baby ;)

btw, nu bor jag hemma hos mami igen :)<3 LOVLY

ME and MY BIATCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0