22 mars

Ja! jag är vaken nu, ingen aning om varför:/ lite surt , men kommer säkert somna om, om ja startar en film:) haha. EmmaPemma kom hem från studenkryssningen igår kväll:) hon ska få berätta allt för mig sen:)
Hon var så himla gullig. hon har köpt en toblerone till mig, ( ska ge henne pengar för den sen )

Idag är ja ialf ledig från skolan. lärarna är på nå konferans...
så idag ska jag och mamma kila iväg till sandvikenhus och hämte en nyckel som jag och älsklingen ska ha senare idag när han slutat jobbat. ska kika på lägenheten . ( och ja tror vi kommer säga ja *håller tummarna*)

annars har de vel inte hänt spec mkt.
va ut i fredags med Frida för första gången . och de ska bli andra gången på fredag :D
himla roligt hade vi ;)  fast sen efter nästa gång , så ska ja nog ta de lugnt ett tag . har blivit lite för mkt nu på sista tiden . men vafan , man lever bara en gång ;) och de har varit rätt många som fyllt år och så nu , så man måste vel ställa upp för laget :) haha
och igår va de bara en inne dag med älsk , blev sjukt depp när man kikade ut genom fönstret och såg att de kommit mera SNÖ! kräks på den .. vill ha vår/sommar nu.. de är fan april snart.....

sjukt segt på filmfronten ialf,
pusss


Kommentarer
Postat av: isabella

sV; ååååhfan då får ja hitta nån ny ;p va det den matte köpte eller ?

2010-03-24 @ 20:23:25
URL: http://isabeellapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0