Tredje Januari

Avsluta meningen.

Jag har insett att min senaste kyss: Idag, innan älsklingen åkte.
Jag lyssnar på: Min syster , som pratar
Jag pratar: när jag känner för det,
Jag tycker om: min pojkvän väldigt mycket.
Min bästa vän är: en underbar vän . <3
Min första riktiga kyss: väldigt pirrig.
Jag avskyr när folk: snackar skit
Kärlek är: hur underbart som helst.
Jag gillar att: umgås med mycket folk :) fast gör de inte så ofta som jag skulle vilja <3
Jag kommer alltid att: älska mina vänner
Jag är hemligt förälskad i: är inte hemligt förälskad., min kärlek är besvarad <3
Sist jag grät: igår, när ja ramlade ner för trappen.
Min mobiltelefon är: är lånad av sandra ..
När jag vaknar på morgonen: går jag alltid på toaletten
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på: hur min blogg ska se ut :P
Bebisar är: små och söta, när dom inte skriker :P
I dag har jag: varit på bio. (alvin och gänget 2) med emma, mattias, lillsis och nathalie :)
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: plugga stenhårt ;) 
Jag vill verkligen: inte sova själv i natt :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0