Tänkte skriva ett litet brev till min älskade.

Det finns ingen som är lika som du, du är helt unik. Du är allt en flicka kan önska sig.
jag är så glad för att du är min . jag kunde inte ha frågat om mer. du är verkligen allt.
känslan av att vara med dig går inte att beskriva, känslan av att du är min är helt otrolig.
ibland när jag vaknar så tror ja inte de är sant att du ligger bredvid mig. det känns som att jag lever i en dröm.
och jag vill aldrig att den drömmen ska ta slut..

Jag har allt jag har väntat på, och jag kunde inte frågat efter mer.
kollar i dina ögon , ser allt jag behöver.
allting du är ,. är allting för mig.
det är stunden , då jag inte behäver lyckas med något speciellt.
det är stunden, då jag vet att allt jag behöver är det här.

jag kan inte be för nått mer än den här tiden tillsammans
jag kan inte be för nått mer än den här tiden med dig.
varje andetag blir besvarat.,
jag vet att i detta ögonblick, det är där jag ska vara ..
i dom här ögonblicken tackar jag gud för att jag lever,

jag älskar dig så himla mkt .. du är den ända för mig . och det finns ingen annan som någonsin kan ta din plats i mitt hjärta.
du är min första kärlek och min sista. du kommer alltid finns hos mig, hur än allt kommer sluta .
och jag hoppas att de aldrig kommer sluta . jag vill leva med dig hela livet.. du är så himla underbar .
jag kommer aldrig sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om.

allstå det finns så mkt som jag vill säga till dig varje dag. men det skulle ta alldelens för lång tid så du skulle tröttna till slut
så jag hoppas att det räcker med att säga " JAG ÄLSKAR DIG"  flera ggr om dagen..
jag tror inte du förstår min kärlek till dig.. den går inte att beskriva... den är så otroligt stark
mitt hjärta brinner för dig. och den elden kommer aldrig att slockna..
Du betyder så oerhört mkt för mig. varje gång du ler mot mig så slår mitt hjärta ett extra slag.
och att veta att du är min varje dag . de är så underbart.

Nog för att vi har gått igenom eld och vatten med och utan varandra, så finns vi alltid där för varandra.
när jag är ledsen så gör du mej alltid på bra humör, genom att komma hit eller genom att bara slå en pling i mobilen och prata med mig.. du förstår mig.. och de är jag glad för..

När jag tänker tillbaka på våran första kyss utanför emma, så blir jag helt varm inombords.
den dagen visste jag inte att vi skulle klara de så här långt.. vi har verkligen gått igenom allt mellan himel och jord.
och jag är glad, att jag står här idag, med världens underbarast pojkvän.

Kenth Mattias Palm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0