Somnade sent, vaknade tidigt.

usch , är fortfarande sjukt trött.. somnade inte först vid tre som vanligt dom senaste dagarna.
och idag ska man ut på krogen så kommer inte kunna vända tillbaka dygnet heller..
ska hem till mormor och kolla om jag kan få lite pengar .. brukar juh alltid få de när jag hälsar på..
om ja inte får de så skulle emma lägga ut åt mig till lite cider .. men vi skulle prata om det idag.
om hon har ändrat sig så får jag vel gå ut nykter . inte de roligaste menmen , har man lovat så har man .. plus att jag är sjukt jävla taggad .. har varit det hela veckan , har inte varit ut p flera månader känns det som.. sist ja va ut, det var när sara bjöd på inträde på livingroom/lobby. Så himla cute . hon ska få tillbaka de när ja får pengar:D (när jag fyller villsäga )
om jag inte kan fjäska för mormor och få mina födelsedagspengar idag :) dom kanske är i sandviken förresten.. de måste kollas upp.. tyckte ja såg deras bil komma åkade när vi va på väg ner på stan :P vet ej om dom sovit kvar. men det ska kollas upp under dagen :D hoppas dom är i lägenheten så slipper vi åka ändå till årsunda.. va längde sedan man var upp till deras mysiga lägenhet :) plus att det är nära till emma då .. måste juh börja fixa oss i tid .. och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig.. jag låg och funderade på de igår..

tänkte ha mina höga shorts och en stor T-shirt och heels .. men hur sommrigt är inte de då? :P
så de riktar sig åt en klänning /fodral som ja fick i julklapp av älsklingen . sjukt snygg ..
svart med axelvaddar med paljetter på .:) leggings och heels .. men de är så tråkigt att vara helsvart.
och om skorna eller väskan hade varit en anna färg.. nog för att jag har en mintgrön partyväska . men hur snygg är den då.. får knappt plats med nånting i den.. fast jag har vel inte så mkt jag ska ha med mej iofs. typ mobil, leggitimation nycklar. läppglans typ .. men vi får vel se, de löser sig nog .. de visar sig under dagens gång :P

undra om sara och maria skulle ut idag , eller om dom skulle vänta tills imon.. sara lät inte så taggad på utgång någon av dagarna .. fast de är klart , Julia har inte åldern inne , de är lite tråkigt:(  tycker det är synd att vara lämna henne helt själv . man vet liksom aldrig vad som kan hända när man är ute en fredag/lördagkväll i sandviken :/ så tråkigt när det händer en massa saker som egentligen inte skulle hände om man va nykter .. usch , de är så tråkigt när folk blir utsatta för övergrepp och sånna saker... aja men de är juh så idagens samhälle.. och dem är sjukt..

de är knappt så jag vågar gå hem från Emma på kvällarna liksom. för man är att nån ska följa efter en..
och då bor hon ändå inte flera km bort .. hon bir typ över vägen ochen raksträcka .. sen är man framme liksom .
de tar kanske en tio min /en kvart att gå .. och det känns alltid som att någon följer efter en .. som tur  är så finns det alltis mobil så man kan ringa till någon och prata om man känner sig osäker..


oj nu blev det lite långt :P hehe
men jag skriver mer imon om hur dagen idag blev. om jag inte hinner updt innan utgången ikväll :)

pusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0