plugga!?

idag är det meningen att jag och emma ska plugga , får se hur de blir med den saken . men nånting ska man vel få gjort iallafall :) sen ska vi eventuellt fixa lite med min blogg, fixa header och ny stil osv,, Det emma kan ska vi fixa helt enkelt.. annars då,? jo älskling är på sin första dag på jobbet .. hoppas de funkar bra och att han trivs där:D  jag vaknade kanske hur sent som helst idag .. somnade inte förens vid tre i natt och vaknade kvart i tolv .
ska se när emma kommer , hon  skulle göra käk nu , sen får hon skjuts hit .. ja ska nog också äta snart ..
blir nå kött och potatis :) mumma där ;)

orkar inte skriva mer ..

jag och emma står för bilden idag :)


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hihi tack så jätte mycket <:

God fortsättning! :*

2010-01-04 @ 14:14:57
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0