Ledig

Var ledig från skolan idag . jag och Marie blev färdiga med vårat arbete igår :) skönt de
efter skolan igår drog jag och frida och köpte hårfärg åt henne , sen bar de av till annalena och köpa löshår till mig.. sen hem till mej och  fixa med allt hår... klippte även frida . hoppas att hon blev nöjd :) tror de iallafall..
sen bar de av hem till emma och sov där.. idag har jag ialf sovit ut.. vi hjälpte juh madde och sätta i löshår i onsdags. med keratinvax .. började halv sju och var halv fyra på morgonen , så sov inte mkt den "natten" om man säger så ..

men snart kommer emma hem .. då blir de vel att packa för henne  och sen åker vi till mig en sväng så ja får packa . sen bär de av till marias lägenhet . ska bo där ihelgen, jag och älsk.. får se om emma också gör de .. eller om hon åker hemma..

Hemma i marias lägenhet blir de mat och film mys :D
David kommer också :)
men de va två andra personer, ( nämner inga namn) som dissade oss och åker bort ist ..
schyssta människor :P haha men men livet går vidare :P

usch va de svider i mina ögon . helt sjukt.. jävla mascara :S
också börjar ja bli hungrig...

aja .. bye.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0