Erik och Calle på Media Markt..

Idag har jag varit på media markt och kollat på Erik och Calle :D
Emma och sara var med mig och mattias :D
träffade även mamma , christian och lillsis där inne :)

Dom var sjuk grymma live :D
har man nånting att leva på ett tag igen .

tänkte gå upp, men vågade inte . men lina gick upp ..
Sen käkade vi på donken , och var in på Maxi och köpte nya nagellack :D
har även målat naglarna nu :D svarta tippar :D

sen hamnade vi hemma hos mig,
och där spelade vi lips och även Scene it .. eller vafan de heter .!

nu sitter älsk och spelar legobatman.:) haha
och emma ska snart åka hem.. :(
sen ska vem ja gå och lägga mig,, börjar bli trötter :P

I veckan har jag och emma bes
tämt att vi ska ta tag i våra läxor som vi har.
börjar eventuellt på måndag :D
får vel se hur mkt plugg de blir
men ja måste verkligen börja .. har hur mkt som helst att göra :P
sjukt drygt ..


aja bjuder på en bild från Media Markt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0