..

Nu har jag kommit hem efter en mysig dag med flickorna ..
de började som sagt med att ja färgade saras hår :)
sen drog vi vidare till Aldos och käkade .. eller ja, vi fikade först, sen blev jag och Julia hungriga så vi beställde en sallad :D alltid lika gott .. sen gick vi in till Maria på Kicks och hängde där tills hon slutade , då drog vi vidare till Jensas , där Maria , sara och Emma skulle köpa mat , sen landade vi hemma hos Maria:) Älsklingen kom också dit.
där det vart lite sjungade med "lips", alltid lika kul när man väl kommer igår :)
sen vart det en massa tjejsnack medans Maria klippte Saras hår :) stackars mattias , som fick sitta där och lyssna på oss ;) men de är alltid lika roligt :)

Annars har de inte hänt mkt idag...

krogen imon/lördags :) tagga som fan :D

slänger in en bild på mig, som jag såg ut sist vi va ut på krogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0