En seg dag.

Jag sov hos emma i natt.
och  idag har vi typ inte gjort ett skit ..

igår var vi här hela dagen och satt vid varsin dator hela dagen .
och sen på kvällen så spelade vi "land och rike" med Lina..
sen kom sara och hämtade oss, och då drog vi till Maria och snackade löshår..
vi kom inte hem först vid två på natten ..

då var de bara att packa upp sängen hemma hos emma, och borsta tänderna ,
sen somnade vi direkt..

och idag har vi bara suttit hemma hos henne och slappat vid datorn,
men min dator vägrade funka hemma hos Emma .. så vi fick dela på hennes .
fast de va nog jag som satt mest (A)

och snart kommer älkslingen också.
han ska sova hos mig, för han är ledig från jobbet imorgon , så vi får en hel dag med varanda :D
mysigt :D

NU KOMMER HAN :D

ska springa och pussa honom nu :D

kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0