En ny dag.

idag har jag hunnit..

vaknat.
och städat.
ska snart äta frukost , väntar på att äggen ska koka klart :D
sen ska ja hoppa in i duschen en snabbis , och fixa mig.
sara kommer och hämtar mig då ska vi åka och köpa hårfärg. ska färga hennes utväxt :)

sen ska jag och emma eventuellt till gymmet med älsk och David :D
mysigt , som gammla tider lixom :)

sen ikväll ska ja vell försöka plugga lite ..
har inte ens börjat . skulle ha börjat i måndags ,, de är liksom torsdag idag .
har inte gjort ett skit. och allt ska vara klart när skolan börjar .. stressigt .
och jag är typ uppbokad resten av dagarna som är kvar av lovet..

imon så blir de eventuellt pulkarace i högbo (om de inte är alldelens för kallt.)
sen på kvällen blir de KROGEN med Emma och co .. :)
sen när de stänger så ska ja hem till älsklingen och sova där .
så då innebär de att ja kommer vara med honom på lördag :D
och ha mysdag typ ..
sen på söndag är de väl tänkt att ja ska plugga ..
kanske kan slänga in lite plugg på lördagen också .. får be mattias hjälpa mig :D

men men ..
nu är äggen klara :)
byebye <3


Kent Mattias Palm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0