En helg.

Ja, nu är helgen slut, och imon börjar skolan
egentligen så borde jag plugga, men vet inte hur och vart ja ska börja.
så ja lägger de tills imorgon efter skolan.. så ska ja fixa allt då :)
känns bara som att ja drar ¨på mig mer och mer skit :P usch ,, har verkligen tröttnat på skolan .
men de är bara ett och ett halvt ´år kvar. och de kommer gå fort..

nog om de nu.

helgen har varit underbar -
i fredags var jag och tjejorna på kharma.
dansade hela natten lång.. sen när vi skulle gå hem .så  kunde inte ja gå ..
sofie och emma fick typ hålla i mig,, jag hade så djävulskt ont i fötterna..
så går de när man har höga klackar och dansar som en tok :P haha

igår va vi hemma hos maria ett litet gäng ocj förfestade.
sen va de Lobby som gällde:)
de sög... för alla typ försvann, sara och co åkte hem med taxi.
jag och mattias gick hem till maria , som fortfarande va kvar på krogen .
sen vid typ tre tiden fick mattiad gå och hämta henne ..
mer behöver ja inte säga om den natten. men de slutade med att vi somnade kl sex på morgonen,
och vi vaknade idag kl halv två/två typ :)
sen har vi bara suttit framför tv:n och glott på film och fläskat pizza :P mummamys :)

och sen åkte även Julia hem ida (marias kusin) vi skjutsade henne till resecentrum och sa hejdå:(
hoppas hon kommer snart igen :) helhärlig tjej :)
sen åkte vi till mattias och hämtade min dator. så nu är jag hemma
helt alone.:( mattias skulle gymma med david, jag orkade inte följa med ..
måste sova tidigt med tanke på skolan imon.. vet inte ens när ja börjar liksom .
kanske ska ta reda på de :P

borde plugga nu. men neeeeej
orkar inte ..

bye (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0