22 december

Om två dagar är de julafton.. Helt sjukt..

nu dom senaste dagarna har jag hållt på att bleka ur mitt hår..
tröttnat på de svarta nu.. vet att ja inte borde säga så. för om en månad kommer ja säkert vara svart igen :P hah

just nu ser de ut så här..
och då började jag med slingor i förrgår..
och sen blekt ur de tre gånger.
helt sjukt vad segt de går.. skit svårt att få bort svart färg..
slänger nog i den färgen ja ska ha idag eller imorgon ..
innan helgen ialf . för då är de fest som gäller.. kan inte se ut så här då heller :P haha
Moroten nr1 ..
men nu  är mitt problem , om ja ska lägga i en mörkblond eller en brun.....
tycker nuvarande färgen är cool.. väldigt lik min vanliga hårfärg. synd bara att de är gult/blont i hårbotten..
hade de inte varit de hade ja nog stått ut med denna färg ett tag ..
ska kika lite idag:)


Kanske följer med mami och handlar all julmat idag :)
mysigt .. längtar efter julskinkan:)

undra vart vi ska handla nånstanns ... Willys Maybe (A) :P

Imorgon ska ja även till valbo.. kika ut mobil .. och sen på kvällen träffa emma och kanske johannes ..
va ett tag sen nu .. <3


M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0