updt

kom hem från grillningen för en stund sedan..
men fyfan vad mat vi åt .. usch.. vill inte se mat på flera veckor känns det som :P
hahaha.

Nu har jag bestämt mej för att börja träna lite smått innan skolan börjar..
sluta med allt jävla godis,läst och skräpmat..

jag och katja ska faktiskt gå upp tidigt imorgon och powerwalka :)
blir skönt de...

men de blir vel som alla andra ggr när man sätter sig på en parkbänk nånstanns i stadsparken :P haha
Nej nej.. nu ska vi ligga i.. måste tappa alla kilon jag har gått upp under sommaren..
sjukt de.. alldelens för många kilon..

sen när skolan börjar , när vi får vårat badhuskort så ska vi hårdgymma och simma :D
blir najs de..
ska försöka gå ner så mkt som möjligt..

får se hur länge de håller...
ska ialf börja med att powerwalka nu dom här dagarna innan skolan.. en timme varje dag ..
blir nice de :)
ÖNSKA MIG LYCKA TILL FAN! ;)

nu ska ja släcka lampan och kika på cougar town :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe eftersom ja inte har lovat nått så måste jag inte gå ut, kanske inte har tid eller är hemma. men får se lutar mot att jag ska det iaf, men inte 100 ;b

2010-08-11 @ 01:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0