8 Augusti

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA BELLA 18 JÄVLA ÅR !!!
GRATTIS SOM FAN TILL DIG GUMMAN <3


Iallfall..
Fredagen vart vel inte så jävla lyckad..
min kompis blev utslängde från kharma..
för hon var lite för full.. men vafan det var vel jag också (!?)
Men inte blev ja utslängd för de ...fast iofs hon kunde knappt stå på bena :/

(Bild från onsdag dock)

Men vi kör igen på fredag ..
och då hoppas jag att bella följer med ut. för vi ska fira henne då :) (Y)

men igår så va de en lugn dag, var med mamma till gävle och hämtade en hund !
ja hon har köpt en ny hund.. Nakenhunden DORIS DAY ;) haha



och idag blir vel dagen lugn också tror jag.
kanske en tripp till lilla årsunda..


xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig att jag går till kharma igen när jag e dyngrak. uh, emma. vill du berätta för mig senare vad som hände eg innan jag blev utslängd!? :/ har ingeee minne av hela skiten.

2010-08-08 @ 22:37:29
Postat av: isabella

tack så mycket! får se om det blir ut på ons elr fre!:D

2010-08-09 @ 21:37:40
URL: http://isabeellapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0