20:52

skjuttsade hem bellso för ett tag sen...
for till ica, köpte chips och dipp..
kollade på en film :) rätt bra faktsikt.. lite american pie liknande..

så nu sitter jag här , och har absolut nada to do..
medans älsklingen spelar tv-spel .. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihooooo vad roligt man kan ha :D


MEN imorgon är de äntligen ONSDAG..
Dååå får jag äntligen träffa Katja :)

(gammal bild)

blir en liten utgång där då .. ska ut och lyssna på cicero  (Y)




träffar förhoppningsvis sofie och alla ute också :) *Håller mina tummar*

annars imorgon kommer katja tidigt , vi ska färga hennes hår.
och börja förferra lite... har inte så mkt att dricka.. men lite ska man vel få i sig ialf :)

hoppas ja kan sova ut i natt ialf..
har haft lite svårt att sova dom senaste dagarna :/ fattar inte varför.. kanske inte trivs i lägenheten (?)

aja..
blir nog en tidigt kväller idag..
nu blir de nog en till film eller nå :)

xoxo..


Kommentarer
Postat av: k

& du kommer ju få 2 cider av mig ;) <3

2010-08-03 @ 23:13:13
URL: http://katjajastsenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0