Sjuk/frisk

Nu var de verkligen ett bra tag sedan ja skrev något här..
tänkte uppdatera er lite vad som har hänt dom senaste veckorna..

Vi har som sagt flyttat nu, och de är fullrulle med rusten.
bli klart i morgon :D åtminstonde i mitt rum, vardagsrummet, hall och kök .
sen kommer han tillbaka efter en vecka och gör resten ..
för han skulle tydligen ha semester efter de här :P haha

och ja, jag har varit hemma från skolan i en och en halv vecka pga av sjukdom ..
har inte kunnat äta eller stå på mina ben , haft hög feber..
men nu är ja typ frisk . men är hemma dom två sista dagarna , för säkerhetens skull :)

Men nästa vecka är jag back in school ..
saknar klassen :D


Älsklingen kommer kl fem :)
handlar med sig lite onyttig till IDOL ikväll ..
kollade på de igårkväll med mamma och älsk, är så himla kul att de har börjat igen :)


så nu vet ni vad som har hänt lite grann ..

puss ♥

Kommentarer
Postat av: katarina

2009-09-09 @ 17:50:14
Postat av: Anonym

de råka bli ett tomt, haha skulle bara kika on o tala om att ja saknar dig min vän <3

2009-09-09 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0