Ett jävla bra tag sedan :P

uppdaterar lite här i bloggen , de va juh ett tag sen :)
och de är en viss person som vill att ja ska uppdatera oftare :Phaha
ska göra mitt bästa .

okej detta här hänt sedan sist..

har pysslat lite i mitt rum ..
varit i skolan och fått massa läxor slängda över mig. men dom är klara nu:) skönt
APU:n har börjat .. är på världens bästa ställa .. Coromantmässan .. hur trevligt som helst .. trivs jätte bra ..
har umgåts med några vänner + älsklingen :)

just nu är ja ensam hemma och dunkar hög musik och gör slingor i håret :)
får se hur de blir .. gör fler på fredag :) kanske blir blond .. har mina funderingar .. eller bara slingor ;)
vi får vel se :P

nu har du ditt inlägg katarina ;)
pusspåre ;) <3

Kommentarer
Postat av: katarina

Tack :D puss på dig med:D <3<3

2009-09-22 @ 21:30:44
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0