9/10

fredagsmys  med älsk framför tv:n
har kikat på idol och väntar på utröstningen som börjar om cirkus fem minuter :P

idag var de sista dagen på praktiken, shit vad jag kommer sakna stället alltså. har haft så sjukt roligt,och träffat så trevligt folk :)

annars då..jo tillbaka till skolan på måndag , ska bli skönt att träffa vännerna igen ,
och kolla hur dom har haft de:)

just ja, köpt nytt och fräscht löshår idag ..Jäääääääätte långt:)
vet inte om ja ska behålla längden eller klippa en liten bit:P får se.
de är under navlen typ :P får se hur jag gör:Pbestämmer mejtill söndag .
för på måndag ska vi knäppa SKOLKORT.
vet inte om ja skaklippa lugg igen tlls dess , eller om jag  låta den va..
jag vill liksom se lite anorlunda ut till skillnad från alla andra år..
har liksom haft snelugg och långtpå typ alla kort..
men får se ;)

kommer bild på håret senare ;)

nu äre idol igen:)


PUSSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0