08:55

Tidig morgon , vaknade kvart i åtta , har hunnit gått i mig frukost redan. fast kl bara är nio nu :/
känns så konstigt när man har vridigt tillbaka kl en timme.. dagarna blir längre.. man vaknar en timme tidigare..
kommer ta hur lång tid som helst för mej att vänja mej vid de, innan kroppen ställer om sig..

men iallafall.
igår så gjorde jag itne speciellt mkt.. låg och kollade på tv ända till kl två med älsklingen, innan vi gjorde ett ryck,
eller iaf jag, älsklingen gick och la sig ,medans jag FÄRGADE om håret igen :P haha .
nu känner jag mej mer som mej själv.. för nu är de back to Brown. fast inte mötkbrun utan ljusbrun/mellanbrun..
blev rikgit nöjd :)

sen duschade vi och gjorde oss klara och åkte iväg till mattias pappa ..
där möttes vi av ...... ingeen :P HAHA
vi trodde att bella och dom skulle vara där .. men de va dom inte .. dom hade åkt till siv och bytt bil, så när vi hade åkte mer än halvvags därifrån så vände vi för då va dom på väg tillbaka till kenth.
Bella och daniel skulle packa sina saker. så jag och mattias hamnade nere vid biljardbordet tills dom va klar..
men då skulle mattias hjälpa sin pappa med sivs bil för han hade lite problem, så då spelade jag bella och daniel biljard.. dom två mot mej .. kändes lite taskigt :P HAHA ,. men de va hur kul som helst :D

sen åkte vi hem till Liisa, och där började vi spela poker..(texas hold'em) eller vad de heter/stavas :P
började spela kl sju och vara klara halv elva.. hur trötta som helst..
Daniel vann ialf tillslut... så vi hade en riktig spelkväll, kul var de också..
sen fick ja skjuts hem av älsk, tog nått och käka, sen somnade jag bumms..

och nu är ja vaken :D
älsklingen jobbar så jag får vänta ända tills kl fem typ, för att vandra hem till honom ..
och där ska vi eventuellt köra poker idag också:D

ne, nu börjar ja få skrivkramp..
ska kika på ensam mamma söker nu, eftersom ja missade de igår:P

hoppas ni har haft en trevlig helg och får ett fortsatt trevligt lov:)
PÖööööSsA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0