23:46

Länge sedan nu..
tänkte skriva vad som hände hänt sedan sist..

jag har typ redan handlat klart alla mina julklappar ..
de är helt sjukt, några timmar i valbo sen va jag helt klar :)

OCH VET Ni!!!!!!!!!!!

MIN DATOR HAR KOMMIT , OCH DEN KANSKE ÄR HUR JÄVLA SNYGG SOM HELST <33
de negativa är att ja inte får den förens julafton .. :/
men ja har nått att se fram emot iallfall :)

idag har ja inte gjort så mkt ..
varit i skolan .. (imon är de nationella i engelska :/ surt.. orkar inte med sånt .. )
sen har ja varit en sväng hemma hos älsklingen och kollat på tv .
sen nu på kvällen har jag varit med sandra och färgat håret på både mej och henne..
hennes blev mörkrött och mitt blev mörkbrunt :)
och så har ja fixat mina naglar.. drog juh  av mina egna så dom var as korta..
så nu är dom fina igen :D
känner mej som mej själv igen liksom :D


bild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0