vaknade nyss..

verkar som att vädret tillåter idag också :)
hääärliiiigt : D kanske blir ett dopp idag också då :D
man kan juh hoppas , ska kolla med älsk och emma sen..

ska hänga lite med emma idag också..
älsklingen jobbar nu..
i natt var de första natten på typ en månad som vi sov ifrån varandra .
måste erkänna att jag hade lite svårt att somna, eftersom man är van att ha någon bredvid sig...
men det gick tillslut..

kanske sover hos emma inatt :D
om hon inte har ändrat sej,villsäga.

om en kvart är der " våra bästa år"
måste kika då ..är så spännande nu :)

idag får men pengar :D WIIIE ..
men jag kan säga att de är inte "mkt att hänga i julgranen".
jag får inte ens röra mina pengar.
jag kommer bara ha med mej 1600 till Gotland.. och vad är de liksom -... INGENTING .
men ja får ingenting av nån heller . har frågat mamma , hennes sambo ., och mormor .. men ingen..
dom har blivit lite snåla på sistonde ..´tråkigt de .:P

men de löser sej säkert. jag får vara snål helt enkelt , om ja ska klara mej i tio dagar .. :P


jag älskar dig, tills döden skiljer oss åt..<3
sommaren år 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0