Sol och varmt !

Det är så himla fint väder ute .
och mattias ligger och sover förtfarande .
jag skulle vilja åka och bada . de är fan hög tid för de nu . blev så avis när liisa skulle åka och bada .. FUSK !
och jag skulle verkligen behöva sola . man är juh inte den brunaste individen på stan liksom ;) HAHA
men men . tror inte att mattias vill de ...

ikväll blir de nog hem till katta och dennis en sväng, och mysa . kika på film eller nått:)
nu på dagen kanske ja hakar på emma in till valbo . men har inga pengar så ska inte köpa nånting .,
vet inte ens om jag har råd med buss :S
de suger med sommar när man inte får pengar från skolan . bara i juni .
men resten av sommaren då , vad ska man leva på då?
så sjukt jävla dåligt .
och vem orkar sommarjobba när de är så fint väder ute .. :P

INTE jag ialf ;) hahaa

peace  out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0