Ockelbo igen.

idag var vi in till ockelbo igen ,
men ja köpte ingenting , vi åkte mest in för att kolla .
och min lillasyster följde också med in , för hon ville åka karruseller .
mötte även upp katta och dennis där :D

sen vid sex tiden när dom stängde så åkte vi hemåt .
lämnade av syster hemma och drog vidare hem till katta och dennis.
där vi käkade potatisgratäng och kycklig , riktigt gott..
hade inte ätit på hela dagen , och i denna värme blir man inte direkt den starkaste om man inte äter  och dricker.

vi tänkte åka ner och bada,, men tror vi tar det imorgon när dennis har slutat . får se hur vädret blir :)
HOPPAS PÅ FINT :D
SOMMAR OCH SOL LIKSOM,
ingen vill ha en regnig sommar ..

sen kom vi hem för typ en och en halvtimme sen .,
älsklingen satte sej vid bärbara datorn och jag här .. spelade lite sims :D
snart ska vi krypa ner i sängen :D alltid mysigt . efter en lång dag i värmen :)

imorgon är dagen då vi alla har väntat på ..
HEDMOHH ska skaffa sitt legg:)
hoppas bara att mattias kan legitimera mej ,
så de inte blir än massa krångel där också .
för då dör jag , orkar inte med sånt tjaffs :P

aja ... ska kila nu
hoppas ni har haft det bra idag :D
de har ialf jag :D

btw, jag har SKAVSÅR...
intekul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0