Kväll .

jaja. va ialf ner på stan idag till polisen för att skaffa leg .
men som ja trodde så lära man åka in till Gävle och ha en familjemedlem med sig som måste legitimera mej.
så jag ringde upp mamma direkt efter och berättade , så då sa hon att vi skulle åka in till gävle på onsdag förmiddag.
för hon skulle också fixa ett..

känns skönt att äntligen få det gjort .
så får jag hämta ut legitimationet nästa onsdag. dvs en dag innan Gotland , så jag hinner inte gå ut med gänget före.
så det får bli efter :)

aja, efter det så gick jag och emma ner på stan och käkade på aldos :)
mumsigt :D sen käkade vi glass också ..
sen mötte vi upp älsklingen , så åkte vi hem till honom och städade.
sen tog vi hans mammas bil och drog till Högbo och badade :)
fyfan va härligt det var med första doppet .. varmt i vattnet var det också :P
sen kom även katarina och dennis ner , men katta badade inte , de va bara Dennis som doppade sej lite fort .. :)
mysigt var de ialf .
sen åkte vi hem till katarina och spelade kort och åt makaroner och krov :) mumma .
sen skjuttsade älsklingen hem mej och emma.

sover hemma nu, när älsklingen ska jobba .. känns bäst så . så att han får sova ut ..
för jag är inte den som går och lägger mej kl tio på kvällen direkt ..

nu ska ja ialf kolla på våra bästa år, eftersom att jag somnade i morse när ja skulle kolla ..

Min stjärna i mörkret .. <3
we forever.. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0