Rastlös

Idag gör jag ingenting,
jag vill egentiligen åka och bada . men har ingen att åka med så då skiter jag i de .
ska kika på "Tyra banks show" när de börjar..

får se om mattias dyker upp efter jobbet..

Du & Jag, tills döden skiljer oss åt.



Du vet att jag älskar dig , mest av allt i hela världen
och jag vill dela mitt liv med dig , och ingen annan kan ta din plats.
det spelar ingen roll hur mycket vi tjaffsar och bråkar så kommer min kärlek till dig ALDRIG att försvinna ..
Du är mina andetag, det är du som gör så att jag orkar en dag till.
utan dej hade jag inte varit någonting. du är min andra halva och gör mej hel..
utan dej är hela mitt liv förstört ..

JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MKT. ORD KAN INTE ENS BESKRIVA HUR MYCKET. <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0