Kenth Mattias Palm - 23/1-08



jag kan inte förstå hur man kan älska en person så himla mkt .
varje dag som¨går så älskar jag dig mer och mer.
När du inte är hos mig , känner jag mej så ensam , det är tomt utan dig vid min sida.
ord kan inte ens beskriva min kärlek till dig,.
jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig.
ingenting kan komma imellan dej och mej någonsin.
det finns ingen annan som skulle kunna ta din plats i mitt hjärta .
mitt liv skulle gå under om jag inte hade dej vid min sida.
du förgyller mina dagar.

Jag älskar dej så sjukt mycket.
Du är min soulmate, och jag hoppas du stannar hos mig för all framtid..

Mattias palm 23/1-08
Förlovade 16/7-08


Du är de absolut bästa som har hänt mig.
ord kan ej beskriva. <3

Du och Jag föralltid ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0