Hemma !

Nu är jag gemma igen efter tio underbara dagar på Gotland .
jag har haft de jätte roligt .

vi har varit i visby och shoppat och varit och kollat på raukarna på Fårö.
Sen har vi spelat fotbollsgolf och minigolf :)
och vi hade iallafall tur med värdet ;) 
förutom den sista när vi skulle hem .. då kom de några åsksmällar och regn..

 Innan vi åkte till Torshälla (dagen föra Gotland) så åkte jag och mattias till hans farmor och lämnade Mirre :)
Sen åkte vi hem och packade klart de sista , och sen bar de iväg till Torshälla ..
när vi nästan var framme så kom de färsta ovädret.. spöregn och åska :/ Läskigt.

Tänkte lägga upp lite bilder ..

Mirre när vi skulle åka och lämna han :P
Mattias farmors hur :) Supermysigt.
Packat och klart för avfärd mot Torshälla.
Älsklingen vid bensinmacken.
Käkade på donken, innan vi åkte till hamnen.
Gotlandsfärjan :)
Inne på båten.
 Framme på Gotland.
Första dagen på Gotland. Mattias målade sin bil :) jag fick hjälpa till..
Vårat tält som vi sov i ;P Mysigt
Kalkbråttet . där vi bodde.
Jocke och Kenth körde crosscart.
På folkracebanan..
Daniel Stråhle..

Flera bilder kommer senare. orkar inte lägga upp några fler nu ..
men nu är jag ialf hemma :) så nu kan alla som vill få tag på mig :)
hoppas ni har haft de bra här hemma medans jag har varit borta :)

peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0