God kväll ..

Idag har jag inte gjort så mycket,
sov hos älsk i natt, vaknade rätt så sent, kollade på en film, käkade frulle.
spelade lite kort , sen skulle älsk, Bella, Daniel och Liisa spela klart " Galen panna" som dom började med igår.
så tiden bara rann iväg, tror dom spelade i tre timmar eller nått.

sen gick jag och älsk hem till mig, köpte skäpmat.
han pizza och jag kebabrulle :) mumma :D

Imorgon blir de nog valbo en snabbis med sandra :D
ska kolla om christian kan skjutsa in oss :D
möjligtvis hämta oss också :D

kanske man kan tigga åt sej en hundring eller två också(A)
hehe

Ska snart kolla på film , men har inte bestämmt vilken än :P

aja

kilar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0