:'(

USCH, de har varit den värsta natten på länge.
kunde absolut inte somna , låg och tänkte på allt som har hänt mellan mej och mattias.
fyfan va hemskt, de har hänt så himla mkt ,som vi har övervunnit tillsammans,

fattar ändå inte att de har gått ett år och ganska mkt mer, sen vi träffades första gången.
har varit med om så himla mkt på både gått och ont , som jah aldrig trodde att jag skulle få uppleva.
de är helt sjukt,,,

jag älskar den här personen så sjukt himla mkt,
min kärlek till mattias kommer aldrig att sluta.
känner så himla starkt för honom ,
för vajre dag som går så blir de bara mer och mer kärlekskänslor,

han är så himla mysig, jag har haft sådan tur som har just dej, att leva med

gud vet inte vad ja ska skriva mer,


Tillsammans med dig mår jag så himla bra. känner mej så himla stark.♥

Min livslånga kärlek ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0