24/12

Först och främst vill jag säga god jul till alla :)
hoppas ni har en riktigt god jul..
de har ialf jag ...

vi har ätit julmat och öppnat julklapparna .
men har några kvar tills ikväll när älsklingen kommer :D

jag fick:

En Laptop
En armklocka
hårfärg
sjal
ljuslycktor
tunika
ring
smyckehållare
underkläder
erik grönwalls skiva.

plus att jag får mer i kväll av älsk <3

senare , typ i natt, ska ja på konsert med emma och älsklingen :D
mysigt :)
men ja har inte ens fixat mej idag så ja orkar inte bry mej om de ..
har bara varit familjen här idag så har inte orkat piffa upp mej för de ..

just nu kommer ja på American pie band camp .
skulle ha kollat på kalle anka , men de har man juh sett så mkt så ja skippade de i år :P heh

nej, nu ska ja  fortsätta kolla på filmen ..

älsk kommer om fem timmar :D
myspys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0