21,00

Sitter hemma nu  ..
älsklingen har åkt till sin farmor .
har öppnat lite julklappar idag hos hans mormor och hans pappa..

jag fick ett par skitsnygga mjukisar av kenth . men dom va för kort i benen, så ja skulle lämna dom ,
men mamma köpte dom av mej , så dom kom till använding ändå :)

älsklingen kommer hem på måndag :D


annars då ..

jo gissa vem som är hos mej ,.,

JO EMMA ERIKSSON .. de va inte igår eller ..
vi håller på att färga håret..
hon färgat utväxten och jag göre lite slingot :)

jag ska försöka sluta använda mitt löshår ..
men ja ska sätta i en längd så de blir lite  tjockare ..
men ja ska inte ha de så där långt som ja har haft de ..
ska låta mitt växa bara .-.

ska vi se hur länge de håller ..
tycker själv att ja är finare med långt hår ..
men mitt växer juh så sjukt jävla sakta..
men men ... de går vel till slut..
måste klippa topparna så kasnke de går lite fortare :D

Emmas utväxt blir ialf sjukt ljus , till skillnad från början..
sen ska vi ut i snö och blåst väder..
och träffa sandra och tobias :)

imorgan är de valbo som gäller .
TIDIGT som fan .. ska åka med halv tio bussen in ..
får skjutts av sandras pappa till resecentrum ..
de blir jag sandra tobias och emma ..

sen på kvällen vid typ halv fem tiden så drar de vidare till gävle , för att kolla på hockey match..
de va egentligen jag och älsklingen som fick biljetterna i julklapp, men han är juh inte hemma , så ja fick ta biljetterna och välja någon att ta med och då frågade ja sandra , för hon tycker om hockey;) de vet ja ;P hehe
åker dit med mattias mormor och morfar , Ismo Ilpo och christina :)
kommer bli kul :)
hehe

nu ska ja kika på emmas hår .. och mitt ..
de kommer säkert se förjävligt ut .
får vel färga på de mer blont sen då :)

Sen kanske vi ska kika på twilight..
haha :P

puss och kra, <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0