13,45

Sitter hemma nu ...
tänkte berätta lite vad som har hänt i helgen :D

har sovit hos hemma hela helgen . har varit hur mysigt som helst :D
vi har kikat på film, varit i valbo och shoppat .. hur mkt folk som helst ,. trodde ja skulle bli tokig,.,.
fick stå i kö på gina i tjugo min typ.. trodde ja skulle svimma . va sjukt varmt ..
annars har vi bara varit hemma hos henne och snackat en massa strunt och ätit onyttigt och kikat på film :D
och bara umgåtts helt enkelt :D

sen kom älsklingen hem igår :D
vi kikade på dr, Dolittle och mös i sängen :D hehe;)

sen nu åkte älsklingen iväg och skulle hämta sin mamma på jobbet ..
sen kommer han hit igen ., tror vi ska spela WII , då ,, hur kul är inte de liksom :D
kanske de roligaste som finns :D

imorgon bär de av till valbo igen med älsk , lillsis och Emmapemma:D
ska göra av med lite mer pengar . ska köpa skor och kolla om jag hittar min jacka som jag vill ha :D
hoppas de inte är lite mkt folk som de va sist ..
tur att vi åker bil så vi kan lämna jackorna i bilen :D

annars då ..
händer inget kul idag 
emma kanske kommer lite senare , vi får se .. hon skulle höra av sig när hon kom hem från stan :)
hon skulle kika på skor :D  hoppas hon hittar några (Y) håller tummarna :P

orkar inte skriva mer nu ..
kanske skriver senare :)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0