Vi ses i Nangiala.♥

när du gick ut ur lägenheten började alla gråta.
nu kommer vil aldrig mer se dej.

jag skulle så gärna vilja följa med till vetrinären ,men ja skulle aldrig klara av de..
fyfan ..

dom skulle ut och gå innan dom åkte .
tänk om du visste att de va din sista promenad ..

usch . jag klarar inte av att mista en fameljemedlem ..
Ingen som kommer springades när man kommer innanför dörren.
ingen som står utanför köket när vi äter.
ingen som skäller när de plingar på dörren .
inga tassar mot golvet som hörs.
ingen som gör en sällskap när man är ensam hemma.
ingen som vill följa med på långa kvällspromenader .. :'(

usch vad jag saknar allt de där ..

jag hatar de här.
men de är vel för ditt bästa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0