Värme..

det passar bra att värmen kommer nu när skolan börjar om knappt två veckor :/
inte de roligaste att sitta i skolan när solen lyser som starkast och varmast,
då vill man juh bara vara på stranden och götta sig liksom :P haha

igår tog jag ialf tag i mitt rum fast ja inte skulle.
men ja hade så sjukt tråkigt, så ja tog en sopsäck plöste ner alla kläder som ja inte skulle ha.
åkte och slängde de på tippen :P haha
rensade bland massa papper (inteklarmeddeän, fortsätteriveckan)

de vart juh ingen krog igår,
vart film och hemmamys med älsk ..

älsklingen kommer snart hit,
då ska vi duscha och sen ska vi eventuellt till Katarina och dennis..
ingen aning än , vet inte ens om dom är hemma, (kanske ska ta reda på de) haha

känner mej inte speciellt taggad på att börja skolan snart.
kommer bli tidiga mornar, och långa dagar, och tidiga kvällar :P
känns som att de kommer bli mkt skolarbeten nu, när man har valt inriktning ochså,
men de känns ändå bra, får då får man hålla på med de man verkligen älskar .. ( dvs matlagning. för min del)
orkar inte sitta vid bänken hela dagen och läsa hotell :P låter liiiiiiite drygt.
plus att man får träffa folk genom serveringen ,
jag har nästan funderat klart på min inriktiing till trean,,, tro det eller ej, men SERVERING
jag som hade så sjukt svårt för de i början .,, men de visade sej att de va de rätta för mej :D
de är verkligen sjukt kul :)
när jag väl började med de ville ja inte sluta.
jag kommer ihåg när vi hade kvällöppet ,, jag va överallt och ingenstanns :D
så himla kul ,, känner att jag har hittat mitt yrke liksom :D
mycket nya människor och så mycket man har skrattat när man har varit inne i matsalen , så kul :D


nu ska ja ut och möta älsk :)
updt ikväll :D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0